Orosz meglepődött Pintér meghívásán
2014. január 12. írta: Tibi5000

Orosz meglepődött Pintér meghívásán

   Mint már megírtuk, Pintér Attila több olyan játékost is meghívott a telki összetartásra, akik egyébként Egervárinál sosem kaptak meghívást. Ezért is lepődött meg Orosz Márk, a Lombard Pápa játékosa.

   A Pápa hivatalos oldalának mesélt Márk:

   - Meglepődtem, ugyanakkor nagyon örültem, amikor értesítést kaptam, hogy Pintér Attila szövetségi kapitány meghívott a válogatotthoz. Nagy megtiszteltetés számomra, hogy benne lehetek a jelenlegi 32 fős válogatott keretben. - mondta.

   Az első összetartás olyan jól sikerült a Tóth Bálint vezette Pápa játékosának, hogy újra meghívta telkire.

   - A két napos összetartáson nagyon jó volt a hangulat, Pintér Attila személyében egy nagyon felkészült szakembert ismertem meg. A tréningeken taktikai elemeket gyakoroltunk, mindkét nap két edzés volt Telkiben. Azt is megtisztelő, hogy a következő válogatott találkozóra, január 13-14-ére is meghívást kaptam, így a Lombard Pápa felkészüléséhez szerdától csatlakozom majd. 

   (Fotó: http://www.lombdarfcpapa.hu/)

A bejegyzés trackback címe:

https://sport-kiraly.blog.hu/api/trackback/id/tr645754273

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása