Búcsú Karl Erik Böhn-től
2014. február 11. írta: Tibi5000

Búcsú Karl Erik Böhn-től

   Végső búcsút vettek a magyar női kézilabda volt szövetségi kapitányától, Karl Erik Böhn-től. A szertartásra Norvégiában került sor kedd délután, de ennek ellenére ott volt Görbicz Anita és Siti Bea is. Családtagok, barátok, kollégák búcsúztak el a legendás kapitánytól, akit a gyilkos kór győzött le.

   Nagyon szívhez szóló beszédet mondott Böhn lánya, Jenny: "Soha nem volt ilyen szoros a kapcsolatom az édesapámmal, mint az elmúlt esztendőben. Apu azt mondta, ha egyszer meghalna, ne szomorkodjak. Az élet nem áll meg, folytassam az utamat. Szeretném, ha büszke lenne rám…” Még hozzátette, ez volt a legszebb és legfájdalmasabb éve.


„Hamarosan mindennek vége, de nincs bennem félelem. Megnyugvásra leltem, belenyugodtam abba, ami történni fog velem. Rátaláltam saját magamra, sikerült az életemre a teljes valójában visszatekinteni. Lehet, hogy közhelyesen hangzik, de így történt. Ilyen a háborítatlan nyugalom. Egyvalamit sohase feledj el, fiam! Tizenkét éves koromban én is futballkapus voltam, akárcsak te. Ki tudja, lehet, hogy a kézilabdázásban is követsz majd engem. Hozzám képest mindenesetre van egy nagy előnyöd: te balkezes vagy  - ezeket a sorokat még Karl Erik írta a haláláról, amit Kjetil Kirstofferson olvasott fel.

   


   Karl Erik Böhn 1965-2014

   Sport-Király

 

A bejegyzés trackback címe:

https://sport-kiraly.blog.hu/api/trackback/id/tr865809718

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása