Az MU kapusa: Értelmetlen kritikákat kaptam!
2013. március 25. írta: Tibi5000

Az MU kapusa: Értelmetlen kritikákat kaptam!

A Manchester United kapusa, igaz jól érzi magát a csapatnál, de szerinte értelmetlen kritikát kapott a "bor fan" Sir Alex Fergusontól.

– Alex Ferguson több, mint egy menedzser, egy kicsit olyan, mint egy apa, különösen a fiatal játékosoknak – nyilatkozta a kapuvédő, akit eleinte többen is bíráltak Angliában.

– Igazság szerint nagyon sok kritikát kaptam, olyanokat, amelyeknek semmi értelmük sem volt.Úgyhogy ezért nem is foglalkoztam ezekkel, inkább a munkával törődtem, és hogy folyamatosan játsszak.

De Gea meg van elégedve manchesteri életével.
– Még három esztendeig érvényes a szerződésem, és igazán nagyon jól érzem magamat Manchesterben. Ez egy nagyon nagy klub, és ha te is része vagy a mindennek, akkor jössz rá, hogy mennyire nagy.

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://sport-kiraly.blog.hu/api/trackback/id/tr415171392

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása