REAL-MU - visszhangok!
2013. február 15. írta: Tibi5000

REAL-MU - visszhangok!

Eredmények

REAL MADRID – MANCHESTER UNITED 1-1 (Ronaldo 30., ill. Welbeck 20.)
SAHTAR DONYECK – BORUSSIA DORTMUND 2-2 (Srna 31., Douglas 68., ill. Lewandowski 41., Hummels 87.)

Nyilatkozatok

José Mourinho (Real): - Sem a meccs képe, sem az eredmény nem okozott meglepetést, nagyjából erre számítottam, vagyis arra, hogy semmi nem fog eldőlni az első mérkőzés után. A Manchester United viszont változtatott a játékán, a két belső védő, Ferdinand és Evans át sem lépte a félpályát. 50 százalék az esélyünk továbbra is, valószínű a legutolsó pillanatokig nyílt lesz a visszavágó. Tiszteljük az ellenfelünk, de bízunk magunkban, képesek vagyunk arra, hogy akár többször is eredményesek legyünk Manchesterben.

Alex Ferguson (MU): - Micsoda fejes volt, hihetetlen, nem lehetett megállítani… A szünetben számon kértem Evrát, hogy engedhette ilyen szabadon fejelni Ronaldót, de aztán láttam az ismétlést… olyan magasra ugrott fel, hogy nem volt esély megakadályozni. Az volt az érzésem, hogy nem volt könnyű Ronaldo számára volt csapata ellen játszani, érzelmileg hatással volt rá. De ha egyszer ő megkapja a labdát, akkor sokkal többet nem lehet tenni, mint imádkozni. Nagyon eseménydús meccs volt, sok volt az akció, a labdabirtoklásban vitán felül a Real nyert. Nagy esélyünk van a továbbjutásra, de a párharc teljesen nyitott. Érzésem szerint a visszavágón megzörgetjük majd a Real hálóját. De Gea egyre jobban fejlődik, meg vagyunk vele elégedve, most is nagy bravúrjai voltak.

Cristiano Ronaldo (Real): - Továbbra is megvan az esélyünk, hogy továbbjussunk, képesek vagyunk győzni az Old Traffordon is. Mi mindig arra törekszünk, hogy uraljuk a játékot és győzzünk, ott is megcsinálhatjuk. Nem ünnepeltem a gólomat, mert Manchester számomra az otthonom volt hat évig, ott nőttem fel. Különleges szeretetet kaptam tőlük, tiszteletből nem akartam túlzott gólörömöt mutatni.

Robin van Persie (MU): - Három nagy lehetőségem is volt, főleg, amikor a kapufát találtam el, akkor jártam közel a gólhoz. Én már bent láttam, mindenesetre a háromból az egyik bemehetett volna… De a meccs előtt elfogadtam volna ezt az eredményt.

VIDEÓ: Óriási helyzetek maradtak ki a Real-MU BLmecsen!

Mircea Lucescu (Sahtar): - Sajnálom, hogy nem sikerült győznünk, a Dortmund egy rendkívül jól felkészített, fizikailag tökéletes állapotban levő együttes. Nagyon agresszívan játszottak, minden egyes alkalommal megpróbálták elfojtani a játékunkat, és sok problémát is okoztak a számunkra. Kétszer is vezettünk, és egyszer sem sikerült megtartani az előnyt, ez megbocsájthatatlan, főleg, hogy gyermeteg hibákat követtünk el. Előre felkészültünk a pontrúgásokra, sokat elemeztük a Dortmundnak ezt a fegyverét, de ma is kitűnően alkalmazták. Nincs más hátra, még keményebben kell dolgoznunk a továbbjutásért.

Jürgen Klopp (BVB): - Elégedett vagyok az eredménnyel, de egy kicsit mégis sajnálom, mert még többet is kihozhattunk volna ebből a meccsből. Persze ha netán valakinek nem tetszett a játékunk, attól elnézést kérek. Összességében reális a döntetlen, bár két buta hibánkból szerzett gólt az ellenfél, de a futball igazságos játék. A két gól sokat jelenthet, de nem döntött el semmit, élni szeretnénk az esélyünkkel, amiért megdolgoztunk. A mérkőzés előtt hallottam a donyecki repülőtéren történt tragédiáról, részvétünket szeretném kinyilvánítani az elhunytak hozzátartozóinak, ez egy borzasztó tragédia, mi is ott szálltunk le nemrégiben. Nem volt könnyű így, de játszanunk kellett. (A donyecki szerencsétlenségről bővebben itt olvashatsz)

 

A bejegyzés trackback címe:

https://sport-kiraly.blog.hu/api/trackback/id/tr295082695

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása