A Kinect hatalma
2013. július 06. írta: Tibi5000

A Kinect hatalma

   Néhány napja, mikor Xbox360-ra vettem egy Kinectet, ebből áll az életem: kinect, blog, kinect, blog.. Sosem gondoltam volna, hogy van olyan játék, ami, ami.. Ennyire jóóó!!!!

   Persze nem olcsó mulatság, már a Kinect mozgásérzékelőért 30-35 ezer forintért lehet beszerezni, ebbe pedig még nem tartoznak bele a játékok sem. Én e mellé egyet vettem, egyet pedig kaptam, amit vettem, az a Kinect Sports, amit pedig kaptam mellé, az a Kinect Adventures. 

   Utánajártam kb. mennyibe kerül ez az ingyen kapott játék, tíz rongyomba fájt volna és megmondom őszintén, szerintem ötezret se ér. De ez az én véleményem. 

   

   (Ők is Kinect Adventurest játsszanak)

   A Kinect Sports egyébként remek, van rajta hat különböző sport, ha éppen nincs akivel játszanánk, az Xbo360-al is lehet. A mozgásérzékelőt valahova az Xbox fölé, vagy olyan helyre ajánlatos tenni, ahol nem esik le, és persze lát téged. Szóval: érdemes kipróbálni!

A bejegyzés trackback címe:

https://sport-kiraly.blog.hu/api/trackback/id/tr345393803

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása