Fred szerint nem volt vitatható a büntető
2014. június 14. írta: Tibi5000

Fred szerint nem volt vitatható a büntető

Fred egyebet sem csinált a Brazília-Horvátország nyitómérkőzésen, minthogy kiharcolt egy tizenegyest, amivel csapata vezetést szerzett, majd 3-1-re megnyerte a meccset. A játékos szerint nem színészkedett, a horvát játékos tényleg ellökte őt, amivel elvesztette az egyensúlyát, és megszakította a brazil csapat támadását. 

„Egyértelmű büntető volt, nincs olyan a futballban, hogy kicsit vagy nagyon tizenegyes. Nálam volt a labda, és megfordultam volna, kaptam egy ütést a vállamra, és elveszítettem a kontrollt a labda felett, elveszítettem az egyensúlyomat, és elestem. Nem olyan játékos vagyok, aki dobálja magát a pályán” - mondta Fred, a Fluminense játékosa.

A büntetőt egyébként Neymar lőtte el. „Hallom, hogy sokan azt mondják, ez nem volt büntető, de volt kontaktus, és az elég volt, hogy kibillentsen, és megakadályozzon a gólszerzésben” - tette hozzá a brazil futballista.

 

Kép: Wikipédia

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://sport-kiraly.blog.hu/api/trackback/id/tr276301014

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása