Nigel De Jong, a hollandok hentese
2014. június 08. írta: Tibi5000

Nigel De Jong, a hollandok hentese

Mindannyian ismerjük Nigel De Jong játékát, mindannyian tudjuk, hogy mikre képes a pályán, és mindannyian tudjuk, hogy meg is teszi azokat. Legutóbb Xabi Alonsót sikerült rendesen mellbe rúgnia, de ő büszke a játékstílusára. Ő tudja...

– Mindig megvolt bennem az amszterdami magabiztosság. Amikor felmentem a pályára, gyakorlatilag már 1-0 volt ide. Nem én vagyok egyébként az egyetlen ezzel a csapatban, Wesley Sneijder és Robin Van Persie is ilyen. Nem dolgoztam ezen, egyszerűen ilyen vagyok. Mindig megpróbálok nyugodt maradni. Amikor azt látom, hogy egy játékos kiabálással akarja összerántani a csapatot, sosem örülök, hiszen nem vagyok ennek a híve. Jobb a vihar előtti csend. Kell, hogy az ellenfél lássa, hogy nem lesz egyszerű estéje. Nézzük meg az olyan játékosokat, mint Roy Keane, Claude Makelele, Patrick Vieira vagy Fernando Redondo. Ők is mindig így álltak a dolgokhoz. Már a játékoskijáróban csak a pályára fókuszáltak. Az Ajaxban játékosabb volt a stílusom, de ma már ez nem lehetséges. Ha nincs meg az embernek az a tehetség, mint Messiben vagy Ronaldóban, akkor nem lehet erre alapozni. Futballistaként kell viselkedni, és pontosan ezt teszem én is – fogalmazott.

A futballista elmondta, hogy a világbajnokságon minimum 75 válogatottságot akar elérni, tehát még 5 kell neki, mert 70 már megvan. Hollandiának ehhez a negyeddöntőbe kell jutnia, ami azért majd csak meglesz nekik, főleg úgy, hogy négy éve a VB-n döntőt játszottak a spanyolok ellen.

A bejegyzés trackback címe:

https://sport-kiraly.blog.hu/api/trackback/id/tr16288171

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása