Conte: "Nem vagyok Mourinho"!
2013. október 08. írta: Tibi5000

Conte: "Nem vagyok Mourinho"!

   Nem védi José Mourinho módjára játékosait Antonoi Conte, a Juventus jelenlegi edzője. Ezt Ő maga jelentette be egy sajtótájékoztató keretében. A szurkolók persze nem alaptalunl kritizálják imádott csapatukat, hiszen a Juve elég gyengén muzsikál a BL-ben. A Köbenhavnt és a Galatasarayt sem tudta megverni, mindkettő döntetlen lett.

   – Már akkor is mondtam bizonyos dolgokat, mielőtt ő megérkezett Olaszországba. Sienában is mérges voltam, amikor második helyen álltunk, mégis sokan panaszkodtak. Nem másolok senkit, csupán mindig megmondom, amit gondolok. A fociban emellett gyorsan változnak a dolgok. Azt hittem, a Galatasaray ellen igen jó cserét húztam meg, aztán amikor a fordításunk után kiegyenlítettek a törökök, már inkább rossz húzásnak nevezték ugyanazt. Minden az eredménytől függ. Egyébként nem vagyok meglepve a kritikák miatt. Számítottam rájuk, hiszen az elmúlt két idény után nagy a nyomás rajtunk. Pláne, hogy ez a szezon nehezebb lesz. Emlékeztetnék továbbá mindenkit, hogy egyedül a 30-as években volt olyan csapata a klubnak, amely háromszor egymás után bajnok tudott lenni – nyilatkozta a szakember.

                                         

A bejegyzés trackback címe:

https://sport-kiraly.blog.hu/api/trackback/id/tr555557232

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása