Szabics Imre őszintén beszélt
2013. október 01. írta: Tibi5000

Szabics Imre őszintén beszélt

   Már az észtek ellni selejtezőn is közölte Egervári Sándornak a hírt, hogy bizony Ő befejezi profi pályafutását. Szabics Imre, a Strum Graz játékosa most őszintén beszélt, miért is vonul vissza.

   – A nyáron amúgy is befejeztem volna. Mindössze arról van szó, hogy a jövő évi terveket én és a csapat is előrehoztuk egy picit. Nekem szerintem már nem a labdarúgó karrieremet kell építenem, hanem a civil életemet. Ez sokkal fontosabb volt számomra, mint hogy 3-4 évet még elfocizgassak. Tulajdonképpen ezzel elvettem volna ezt az időt a civil életemből. Megfontolt, felelősségteljes döntés született meg, nem egyik napról a másikra határoztam így. Nem hiszem, hogy a nyáron olyan kihívás érkezett volna, amire azt mondtam volna, hogy szeretném csinálni, én pedig nem akartam az alá a szint alá menni játékosként, amit elképzeltem magamnak. Abszolút nincsen bennem csalódottság, az új feladatomat szeretném mostantól legjobb tudásom szerint ellátni. A megfigyelői részleg a klubunknál még kialakításra szorul, ennek leszek én a koordinátora. Volt játékostársaimmal fogok együtt dolgozni - mondta, aki még hozzátette, nagyon fog hiányozni neki a címeres mez.

   Szorítok a csapatnak, a döntésemet pedig már az észtek elleni meccs után közöltem a kapitánnyal, szóval ő sem a sajtóból értesült a hírről.

                                         

A bejegyzés trackback címe:

https://sport-kiraly.blog.hu/api/trackback/id/tr685544985

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása