Három magyar játékos értékelése
2013. szeptember 07. írta: Tibi5000

Három magyar játékos értékelése

   Dzsudzsák Balázs: Szeretném megköszönni a szurkolóknak, hogy ennyien eljöttek és így buzdították a csapatot. Nagyon nagy csalódást okoztunk nekik, nem tudom, hogyan fogjuk kárpótolni őket, de azon leszünk, hogy egy picit szépítsünk majd ezen a dolgon. Ugyanakkor tudom, hogy ezt nem lehet, hiszen nekik ez volt a mindent vagy semmit mérkőzés, hogy ha utolsók vagyunk a csoportban, de itt nyerünk, akkor is náluk olyan, mintha továbbjutottunk volna. Itt csalódások sora ért most bennünket.

   Guzmics Richárd: - Nagyon nagyot hibáztam, sajnos nem tudom semmissé tenni. Azt beszéltük meg, hogy az első percekben próbáljuk meg átívelni a középpályájukat, ezt akartam tenni, de belsővel rosszul találtam el, ha bárhogy máshogy belerúgok egy jó nagyot, és kimegy a stadionból, az sem baj. Sajnos rosszul találtam el, ez pedig döntően befolyásolta a mérkőzést.

   Korcsmár Zsolt: - Taktikai lépés volt, amit elfogadtam. Sok volt a sérültünk, a szakmai stáb pedig így látta a legjobbnak, sajnálom, mert maradt még bennem, úgy érzem, jobb teljesítményre lettem volna képes. Nagyon csalódottak vagyunk, de szeretnénk ezt a két hetes időszakot egy keddi győzelemmel zárni.

                                     

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://sport-kiraly.blog.hu/api/trackback/id/tr205499322

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása