Az interneten kellett utána nézni az Újpestnek
2013. augusztus 07. írta: Tibi5000

Az interneten kellett utána nézni az Újpestnek

   A belga Simon Ligotot pénteken szerződtették a lilák, aki már csereként be is mutatkozott a csapatba, bevallotta: utánanézett előbb, hogy pontosan melyik csapatba is hívják, és rendkívül örül annak, hogy csapattársai hamar befogadták. 

   ujpestfc.hu oldalon mondta el a 20 éves játékos, mik voltak az első benyomási a csapatnál:

   Az az érzés volt a legfontosabb számomra, hogy a többiek egyből elfogadtak. Emiatt nem is voltam ideges a Puskás Akadémia ellen, inkább igyekeztem megragadni az alkalmat és próbáltam a legtöbbet hozzátenni a csapat játékához. Jól érzem magam Újpesten, Budapest is tetszik. Bevallom a hőség kicsit meglepett, de nem zavar ez sem. Amikor felmerült a lehetőség, hogy Újpestre jöhetek, egyből utánanéztem a csapatnak és láttam, hogy egy igazi nagy klubról van szó hatalmas tradíciókkal, nagy lehetőség ez nekem, hogy itt lehetek. A neten olvasottakat és látottakat erősítette meg Bavon is, amikor beszéltünk, így nem volt kérdés, hogy ki szeretném próbálni magam itt – mondta a belga jobbhátvéd.

   

A bejegyzés trackback címe:

https://sport-kiraly.blog.hu/api/trackback/id/tr895450309

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása