Világbajnok Hosszú Katinka 200 m vegyesen!
2013. július 30. írta: Tibi5000

Világbajnok Hosszú Katinka 200 m vegyesen!

   Nem kis izgalmakat láthattunk tegnap, a 15. FINA vizes vb, úszás döntőiben. Hosszú Katinka, 200 méter vegyes úszáson világbajnok lett Barcelonában! Elképesztő iramot diktált még az utolsó másodpercekre is, és ennek meg lett az eredménye. 

   A döntőben egyébként két magyar is volt, Katinka és Jakabos Zsuzsanna. Volt olyan pillanat is, amikor azt hittük, mindkét magyar úszónő benne lesz a TOP 3-ba, de Zsuzsa kicsit elfáradt, és a hatodik helyre ért be, de ez is egy csodálatos eredmény!

   „Nagyon örülök neki, hogy sikerült visszakerülnöm a csúcsra, rengeteget dolgoztam és tanultam ebben a négy évben, ezt a címet jobban tudom értékelni, mint a 2009-est – nyilatkozott Hosszú Katinka, akinek nem ez az első világbajnoksága, amit megnyert a vizes vb-ken. Az olasz fővárosban is diadalmaskodni tudott 400 m vegyesen. – A tavalyi olimpiai negyedik hely után nagyon jó érzés nyerni. Még négy számom van a vb-n, remélem ezekben is közel kerülök a legjobb időmhöz.”

   Jakabos Zsuzsanna is örömmel nyilatkozott:

   „Életem harmadik legjobbját úsztam, így nagyon örülök, mert ez jó vb-kezdet. Jobban éreztem magam, mint délelőtt, és most nagyon várom a kétszáz pillangót. A döntőben nem izgultam, tartalékom sem maradt, teljesen kiúsztam magam” – mondta Jakabos (MTI)

   Ha véletlen lemaradtál róla: https://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=WoeHGiNYXzY 

A bejegyzés trackback címe:

https://sport-kiraly.blog.hu/api/trackback/id/tr575433651

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása