Ő lenne Götze utódja?
2013. május 06. írta: Tibi5000

Ő lenne Götze utódja?

Az Ajax egyik kiemelkedő játékosa, Christian Eriksen ország-világ előtt bevallotta, hogy szívesen kipróbálná magát a Borussia Dortmund csapatában, sőt, mi több, egyenesen Götze helyét akarja.

Eriksen még a Dortmund-Real Madrid BL mérkőzés előtt jelentette be, hogy ha majd Mario Götze távozni fog a csapattól, és átvenné a játékosnak a helyét. 

- A Borussia Dortmund? Nem lenne rossz opció a számomra. Az Ajax-szal kétszer már találkoztam velük, mindkétszer vesztettünk. A Dortmund jó lenne. Még nem hallottam semmi konkrétumot sem az ügynökömtől, de ha jönne egy megfelelő ajánlat, akkor vevő lennék rá. Ha egyetlen klubtól sem kapok ajánlatot, akkor hosszabbítani fogok az Ajax-szal, mert azt akarom, hogy a klub pénzt kereshessen rajtam. Nem gondoltam még bele, hogy lehet, az utolsó hazai mérkőzést játszottam az Ajax játékosaként- mondta a középpályás az Algemeen Dagbladnak.

2014-ig van van szerződése a holland Ajax-szal, akit egyébként már a Tottenham és a Liverpool csapata is hírbe hozott.

(Forrás: Csakfoci.hu)

A bejegyzés trackback címe:

https://sport-kiraly.blog.hu/api/trackback/id/tr955285141

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása