Mit üzennek volt versenytársai Schumacher-nek?
2014. március 29. írta: Tibi5000

Mit üzennek volt versenytársai Schumacher-nek?

Új információt mostanában nem kaptunk sajnos Michael Schumacher, a hétszeres VB győztes ex-F1-es állapotáról, versenytársai és barátai is mihamarabbi jobbulást kívánnak. Lássuk, hogy mit üzen David Coulthard, Damon Hill, és Johnny Herbert:

 

Damon Hill: „Én Michaelt főként ellenfélként ismerem – de micsoda ellenfélként! Minden sportoló szeretné a legjobbhoz mérni magát. Michael több futamot nyert a Forma–1-ben, mint bárki más, tehát Michael ellen megmérettetni magad egy világbajnokságban egyszer és mindenkorra megmutatja, hová helyezd magad versenyzőként. Hálás vagyok azért, hogy jó pár csatát vívhattam Michaellel. Ő adta meg nekem ezt a lehetőséget. Emlékszem életem egyik legjobb versenyére 1994-ben Szuzukában, aztán ott volt Adelaide! Olykor bizonyos szavaiddal felhúztál, Michael, ahogy valószínűleg én is téged, amikor neked mentem. De ez most mind mellékes. Most csakis az számít, hogy felépülj, és visszatérj a családodhoz. Minden jót kívánok neked, Michael!”

 

Johnny Herbert: „Michael, minden nap, gondolunk rád. Tarts ki, Bajnok! Szeretetünket és jókívánságunkat küldjük neked, Corinnának, Gina-Mariának és Micknek. Johhny Herbert, Rebecca, Chloe és Aimelia.”

Információ: motorsportal.hu

Sport-Király

A bejegyzés trackback címe:

https://sport-kiraly.blog.hu/api/trackback/id/tr135884998

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása