Hosszú Katinka nem elégedett
2013. december 14. írta: Tibi5000

Hosszú Katinka nem elégedett

   100 méter vegyesen ezüstérmet nyert Hosszú Katinka Herningben, a rövidpályás Európa-bajnokságon. A Dániában megrendezett bajnokságon már a második érmét szerzi, azonban még most sem elégedett. 

   Még csütörtökön nyerte meg a 200 m vegyest, azonban a mai elsőségét megakadályozta a litván Ruta Meiluyte. A hatalmas véghajrá a második helyre volt elegendő, ami Katinka számára egyáltalán nem jó teljesítmény.

   "Ezt jól elszúrtam. Nem is az elejét, inkább a mellet. Amikor láttam, hogy Ruta jön mellettem, akkor talán tudat alatt kicsit megijedtem, a fordulóm és a gyors ettől teljesen szétesett. Maradjunk annyiban, hogy nem vagyok boldog" - mondta.

   Az 57.45-ös világcsúcsától elmaradt, mert csak 57.96-os időt úszott, magyar honfitársa, Verrasztó Evelyn pedig 59.63-at. Európa legjobb úszónőjének járó díjat még a döntő előtt vette át.

A bejegyzés trackback címe:

https://sport-kiraly.blog.hu/api/trackback/id/tr725693019

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása