A Kecskemét otthon égett, egy újonc ellen
2013. augusztus 11. írta: Tibi5000

A Kecskemét otthon égett, egy újonc ellen

   Nagy meglepetésre tett szert az újonc csapat, a Mezőkövesd. A mérkőzés előtt még 100%-os volt a Kecskemét, most már annak is vége. Hogy mennyi lett a végeredmény? 0-1? 1-2? Nem, 2-6!!

   Amikor megláttam a végeredményt, én is szaltóztam egyet a padlón, egyben örültem is neki, hogy Wéber György csapata, még az NB1-ben is megállja a helyét. No, nem akarom elkiabálni, de aki 2-6-ra ver egy csapatot, annak illene bent maradni a következő szezonban. Ráadásul a Kecskemétet, aki akkor még ki sem kapott.. 

   Már a 13. percben megtörtént az első gól, amit még hét követett. A másik nagyon szép dolog, legalábbis a Mezőkövesd számára, hogy megszerezték az első, élvonalbeli góljukat! Antal lőtte a gólt, de Szalai később elmondta a Sport TV-nek, hogy beleért a labdába. De akkor teljesen mindegy volt, mert a stadiont betöltötte az ujjongó mezőkövesdi szurkolók és játékosok örömét. 

   A második gól szintén Antalt illeti, 7 perc alatt két gól, egy újonc csapattól, elképesztő. Nem tudjuk, mi lehetett a baj, csak egyszerűen szerencséje volt a csapatnak, vagy a Kecskemét nem találta a helyét a mérkőzésen, ki tudja?

   A 26. percben, a sárgák ismét gólt szereztek. Nem tudom, Én nem voltam kint a mérkőzésen, de kíváncsi lennék, a kecskeméti szurkolók hogyan fogadták a harmadik gólt. 

   Ezután még következett három kövesdi, egy kecskeméti gól. A végeredmény: 2-6 :)

A bejegyzés trackback címe:

https://sport-kiraly.blog.hu/api/trackback/id/tr205455838

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása