Cristiano Ronaldó kapta az Aranylabdát!
2014. január 13. írta: Tibi5000

Cristiano Ronaldó kapta az Aranylabdát!

   A Real Madrid alapembere, Cristiano Ronaldó kapta a 2014-es Aranylabdát! Az infó még nagyon friss, mindössze néhány másodperce derült ki, hogy a portugál zsenié a labda.

   A DUNA TV csatornáján vetítik a gálát 18:30 perctől, 20:00-ig. Ifjabb CR7 gyorsan oda is rohant az apjához, Blatter pedig annyival fejezte be a gálát, hogy mindenkit vár szeretettel Brazíliába, a 2014-es világbajnokságra.

   Ha személyes véleményt nézünk, én Ronaldó-ra gondoltam volna utoljára, nekem a favorit Ribéry volt, szinte biztos voltam benne, de a FIFA úgy tűnik, másként vélekedett. 

   Ettől függetlenül persze mind a három jelölt megérdemelte, úgyhogy a szavazóbizottságnak mint mindig, most is nehéz dolga volt.

   De megemlíteném Zlatan Ibrahimovic-ot is, aki a Puskás-díjat vette át Orbán Viktor miniszterelnöktől. Vele teljesen egyetértettem, gyönyörű góljai vannak, mindemellett látványosak is.

   A Gála viszont most meglepően csendesnek bizonyult az előző évekhez képest. Úgy éreztem, mintha ebbe a két órába gyorsan ledarálták volna a jelölteket, és sietősen odaadták volna az Aranylabdát a megérdemeltnek.

   De lehet, hogy csak én láttam így...

   A lényeg tehát az, hogy CR7 kapta az Aranylabdát, hozzáteszem: megérdemelten.

   (Ronaldó köszöni szépen a díjat, ahogyan az a képen is látható :D).

A bejegyzés trackback címe:

https://sport-kiraly.blog.hu/api/trackback/id/tr765756906

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása