Gera már jobban érzi magát
2013. december 03. írta: Tibi5000

Gera már jobban érzi magát

   Gera Zoltán, a magyar válogatott egyik oszlopos tagja, aki jelenleg a WBA csapatát erősíti, nem tagadja, kemény tíz hónapon van keresztül, de már sokkal jobban érzi magát, aminek mi is nagyon örülünk. Már pályára is léphetett a Newcastle elleni bajnokin.

   – Nyilvánvalóan nagyon jó érzés visszatérni. Csak egy órával a kezdés előtt tudtam meg, hogy számol velem a mester, és ott lehetek a keretben. Csalódott voltam az eredmény miatt, de annak azért örültem, hogy újra ott lehettem a srácok között a pályán. Boldog vagyok a visszatérés miatt. Kemény volt ez a tíz hónap, de gyorsan elment, és a legfontosabb az, hogy jó állapotban érzem magam. A térdemmel nincsen semmi gond, erősebbnek tűnik, mint valaha, erősebbnek, mint legutóbb. Szóval egyáltalán nincsen bennem semmi félelem, ha játszani kell. Sokat és jól akarok játszani, ez a legfontosabb most számomra. Fizikálisan erősnek érzem magam, úgyhogy reménykedem benne, hogy újra visszatalálok a legjobb formámhoz - mondta a játékos.

   Végül a konkurenciára is kitért:

   – Nagyon erős a keret, szóval nehéz lesz visszakerülni a csapatba, de remélhetőleg amikor majd megkapom a lehetőséget, tudom majd bizonyítani, hogy helyem van az együttesben. Amúgy is jót tesz mindenkinek a versenyhelyzet. Szerintem soha nem voltunk ennyire erősek. - zárta Gera Zoltán.

   Csapata, a West Bromwich legközelebb szerdán fog pályára lépni a Manchester City ellen.

   

A bejegyzés trackback címe:

https://sport-kiraly.blog.hu/api/trackback/id/tr135673746

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása