Én megmondom!
2013. július 31. írta: Tibi5000

Én megmondom!

   Kicsit átváltoztam, vérengző sportfogadóra, és megpróbálom megtippelni, az NB1 második fordulóját. Jaj nekem..

   Paks - PMFC (Ugyan a Paks jól kezdett, a PMFC viszont kikapott, de szerintem ez az erő csak egy döntetlenre elég..)

   DVTK - MTK (Először egy döntetlent mondtam volna rá, de jobban meggondolva, hátha megcsípi az MTK ezt a meccset. Tehát V.)

   Kaposvár - Kecskemét (Erre viszont már rögtön tudom, mit mondjak. A Kaposvárban nagyot csalódtam, hogy így kikapott a Debrecentől, aki nem tudja 7:1 lett, a Kecskemét pedig első mérkőzését megnyerte. Szerintem a Kecskemét, még ha idegenbe is, de nyerni fog.

   Haladás - Győri ETO (Itt sem kérdés, de az egy kis szégyenfolt, hogy a Győrnek, a BAJNOKNAK, nem sikerült az első mérkőzésén nyerni, de a Haladás még rosszabbul áll, Ő kikapott a nyitómeccsen. V, v, v, de ettől még ne legyünk mindig olyan biztosak, ha győri meccsre fogadunk.

   Puskás Akadémia -Újpest (A Puskás Akadémia jól kezdett, egy döntetlennel, ami ahhoz képest, hogy újonc, nagyon jó szereplés. A lilák viszont kikaptak, de bármennyire is sajnálom kimondani, itt valószínűleg az Újpest fog nyerni.

   Ferencváros - Videoton (Talán a második forduló legizgalmasabb mérkőzése lesz vasárnap, ugyanis mindkét csapat nyert, és mindkettő jól szerepelt az előző szezonban is. Erre mit is mást lehetne mondani, döntetlen!

   Bp. Honvéd - Lombard Pápa (Aki egy újonccal ikszelt, ne várjon sokat magától, ráadásul egy jó csapat ellen, ráadásul idegenben.. Az előző szezonban is alig tudott bent maradni a Pápa. H, azaz hazai.

   DVSC - Mezőkövesd (Itt vannak nagy különbségek, és akármennyire szeretem a Mezőkövesd játékát, azért a Debrecen a ranglista tetején van. És hogy oda egyszer elér e a Mezőkövesd? Ki tudja? H

   Persze azt nem mondtam, ez mind be is jön.. Nevessetek csak, ha egyik se jön be.. :DD

  

A bejegyzés trackback címe:

https://sport-kiraly.blog.hu/api/trackback/id/tr205435307

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása