10000 felett!
2013. július 31. írta: Tibi5000

10000 felett!

   A blog a minap elérte a 10000.-dik látogatót, ezzel tehát összejött a célom. Nem is gondoltam volna, hogy ennyien kíváncsiak lesznek erre az oldalra, mindenesetre ennek nagyon örülök.

   Nem ez az egyetlen boldogságom az oldallal kapcsolatban, hiszen hamarosan egy éves lesz a blog, ráadásul a 400.-dik bejegyzéshez készülök, egyes-egyedül. Szerintem ez azért ne is olyan rossz teljesítmény.. :D

   Ha pedig már itt tartunk, az első jubileumra egy hatalmas show-ra számíthattok. Ha követtétek elejétől kezdve a blogot, akkor tudjátok, hogy mindenféle játék volt, rovat, és ezeket majd próbálom visszahozni. Egyszóval minden lesz, ami jó, ami sport.

   Azt még pontosan én sem tudom, mik lesznek benne, de megígérem, ma már elkezdek dolgozni rajta, és 2013. 08. 25.-én pedig közzé is teszem.

   A 400.-dik bejegyzésre egy kicsit hamarabb számíthattok, ugyanis már ez a 393., ha jól tudom. Arra nem terveztem semmit, de írhattok ide, ha kértek valamit.

   További jó olvasást, Tibi5000!

A bejegyzés trackback címe:

https://sport-kiraly.blog.hu/api/trackback/id/tr955435294

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása