Eldőlt a Konföderációs Kupa!
2013. július 01. írta: Tibi5000

Eldőlt a Konföderációs Kupa!

Mi sem szebb, mint amikor az ellenfél beismeri, hogy megérdemelten nyert a másik csapat. Ezt tette Sergio Ramos is, miután Brazília játszi könnyedséggel 3-0-ra megverte a Konföderációs Kupa döntőjében. Ramos továbbá azt is mondta, nem robotok, hogy minden meccset folyamatosan megnyernek. 

   – Egy nap nekünk is veszítenünk kell, nem vagyunk robotok. Van, hogy a dolgok nem úgy alakulnak, ahogy szeretnénk, ez történt velünk az első percben is. Korán gólt szereztek, utána pedig hátradőlhettek, de gratulálnunk kell a braziloknak, mert megmutatták, hogy kell ellenünk játszani – mondta a kitűnő spanyol védő, aki kihagyott büntetőjére is kitért. Ha valamit, ezt azért nem vártuk tőle!

– Mint mondtam, néha a dolgok nem úgy alakulnak, mint ahogy szeretnénk, de továbbra is magabiztos vagyok. Az utolsó pillanatig vártam, láttam merre mozdul a kapus, és megpróbáltam kilőni az alsó sarkot, de mellé ment. Ez is a futball része, nem lehetsz mindig győztes. Brazília most jobb focit játszott nálunk – fogalmazott Ramos.

(Fénykép és Ramos nyilatkozata: Csakfoci.hu)

A bejegyzés trackback címe:

https://sport-kiraly.blog.hu/api/trackback/id/tr695387025

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása