A filmbemutatásokról!
2013. június 16. írta: Tibi5000

A filmbemutatásokról!

   Jó kérdés, hogy kerülnek egy sportblogra filmek, de mint látjátok, ezen még azok is vannak. Persze mint azt mondtam, tényleg semmi értelme és helye nincs ezeknek a filmbemutatásoknak, ha nem sportkategóriába tartoznának. 

   Valamivel fel akartam dobni az oldalt, hisz úgy is vége lett az Igaz-hamis játéknak, már-már úgy tűnik örökre. És mivel nem szeretném, hogy olvasnivaló nélkül maradjatok, ki kellett találni valamit..

   Már megemlítettem egy másik bejegyzésben is, ha esetleg valami jó ötletetek van, bármiről kapcsolatban, filmekről, blogról, bármiről, akkor az info.fazekasadrian@gmail.com nevű email fiókomra küldhetitek a hasznos ötleteket. 

   Csak ennyit akartam, egy kis helyzetjelentést akartam adni a dolgokról, meg erről a filmmániáról. További jó olvasgatást! 

A bejegyzés trackback címe:

https://sport-kiraly.blog.hu/api/trackback/id/tr935364404

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása