Rajczi szolidan ünnepelne!
2013. április 12. írta: Tibi5000

Rajczi szolidan ünnepelne!

Szolidan ünnepelne Rajczi Péter, a volt újpesti játékos, ha gólt lőne a Kecskemét színeiben a hétvégén az Újpest ellen.

– Ugyanazt érzem, mint amikor annak idején Újpestre igazolva először játszottam nevelőegyesületem, a Kaposvár ellen. Sokakkal futballoztam együtt még a mostani keretből, van, akivel már ugyan nem, de jó viszonyban voltam. Hosszú időt töltöttem el ott, úgyhogy biztosan érdekes lesz. A jövőbe próbálok tekinteni, noha nehezen tudtam megemészteni a velem történteket. Az emésztgetés helyett már csak az előttem álló feladatokkal foglalkozom, máshogy nem lehet ezen túllépni. Bízom benne, hogy minél előbb kijövök ebből az úgymond lelki válságból és a KTE-nél is megtalálom a góllövő cipőmet, reményeim szerint már vasárnap – fogalmazott, majd arra is kitért, ha esetleg betalál, lesz-e ünneplés.

– Nyilván minden támadó szeretne gólt rúgni, így vagyok ezzel én is. Egy nagyon szolid gólöröm lesz, ha lesz, márpedig én nagyon bízom benne, hogy sor kerül rá. Balajcza Szabolcs és köztem is érdekes kis párharc lehet, ugyanis annak idején, amikor még Kaposváron védett én újpestiként betaláltam ellene, remélem most is sikerülni fog.

A Kecskemét – Újpest mérkőzést vasárnap 18.30-as kezdettel rendezik.

A bejegyzés trackback címe:

https://sport-kiraly.blog.hu/api/trackback/id/tr725219936

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása