Böde tudta, hogy így kell megoldania!
2013. március 27. írta: Tibi5000

Böde tudta, hogy így kell megoldania!

Tegnap Törökország ellen játszottunk Vb selejtező mérkőzést, a végeredmény 1-1 lett. Böde Dániel, a volt Fradis csatár góljával tudtok döntetlenre hozni a meccset. De azt még mindig nem értik, hogy Egervári miért éppen Guzmics Richárdot hozta fel Korcsmár Zsolt helyére, de ez már más tészta, tehát jöjjön a Böde interjú:

– Elmondta, hogy átállunk a kétcsatáros játékra, így próbáljak minél többet segíteni Szalai Ádámnak. Illetve, a védekezéssel is törődjek, és jöjjek visszább, ha a törököknél van a labda. Miután sikerült hamar egyenlítenünk, így ez a játékunk Szalai Ádám lecserélésével gyorsan visszaváltozott – nyilatkozta a támadó, akit meglepett a találat előtti hatalmas bedobás.

– Szalai Ádám és én sem számítottunk ekkora Kádár-bedobásra. A labda átszállt a fejem felett, így azonnal megfordultam. Láttam, hogy a védő hibázott, és tudtam, egy érintésből kell megoldanom a lövést. Így is tettem, és bár a kapus beleért, szerencsére a kapuban kötött ki a labda. Ezután rögtön mentem a magyar tábor elé ünnepelni, hiszen ennyi utazás után megérdemelték, hogy előttük legyünk a gólörömnél.

A csatár a fontos gól ellenére is tisztában van vele, hogy nincs bérelt helye a csapatban.
– Egy gólt a szél is befújhat. Mindenesetre remélem, hogy a jövőben is megkapom majd az esélyt, és ha így lesz, mindent megteszek azért, hogy élni is tudjak vele – fogadkozott a csatár, aki szűkebb pátriáját is szóba hozta a fradi.hu-nak adott interjújában.

– Igen, természetesen mindenki gratulált a gólhoz. Mondtam is a családomnak, kíváncsi vagyok, a madocsai vendéglátó-egységeknek mennyit hozott a gólom. Megnéztem volna az ottani hangulatot.

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://sport-kiraly.blog.hu/api/trackback/id/tr695176831

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása