Nani nagyot ígér!
2013. március 17. írta: Tibi5000

Nani nagyot ígér!

Nanit, a Manchester United szélsőjét mostanában sokan kritizálják, de Nani azt mondja, formájával sok kritikusnak meglepetést okozhat.

 

– Rendkívül magabiztos vagyok, és úgy gondolom, a szezon igazán jó része még előttem áll. Eljött az én időm, az előttünk álló nagy meccseken fontos lehetek a csapat számára, mert két hónapig sérült voltam, így most friss vagyok. Jó formában érzem magam, és úgy gondolom, meglephetek pár embert az előttünk álló mérkőzéseken. Meg akarom mutatni a menedzsernek, hogy bízhat bennem, és mindig számíthat rám. Keményen fogok dolgozni annak érdekében, hogy ha lehetőséget kapok, akkor készen álljak a bizonyításra – mondta a szélső.

A bejegyzés trackback címe:

https://sport-kiraly.blog.hu/api/trackback/id/tr425139440

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása