TOP 4 legjobb cikk vagy videó!
2013. január 14. írta: Tibi5000

TOP 4 legjobb cikk vagy videó!

Listáztam a 10 legjobb cikkemet vagy videómat. Szerintem meglepetést okoz ez nektek és nekem is. A lista 2013. január 14-i adatokat tartalmaz!!!

4. Foci verekedések!

A cím magáért beszél, foci verekedésről van szó. Van ebben minden, lefejelés, ütés, rúgás, amit csak el lehet képzelni. Ezért is érdekelhetett 23 embert!

3. Mourinho a fia edzésére ment ahelyett, hogy Zürich-be ment volna!

José Mourinho, a Real Madrid edzője ifjabb Mourinho edzésére ment ahelyett, hogy Zürich-be ment volna, az Aranylabda gálára. Videó is készült erről. Szintén 23 ember nézte meg!

2.. Hatalmasat védett a 20 éves kapus!

Nos, tényleg hatalmasat védett, ráadásul ilyen fiatalon! Ezüstérmes lett ez a videó, 593 embert csalt oda.

1. Ronaldo arca!

Elképesztően sok ember nézte meg, én sem akartam hinni a szememnek. Őszintén mondom, hogy pontos adatot nem tudok mondani, de úgy kb. 2100 kedves olvasó nézte meg, milyen fejet vág Ronaldo mikor megtudja, hogy Messié az Aranylabda.

Ezzel pedig meg szeretném köszönni, hogy ilyen sok embert érdekel ez a sport-blog, ugyanis 3540 embert vonzott le eddig ez a kis sporthíradó. Meg tudom nyugtatni az olvasókat, maximum csak pár napot maradtok majd valamikor blog nélkül, de én is emberből vagyok, nekem is kell egy kis pihenés. Egyszóval, köszönöm, hogy ennyien olvassátok, és megnyugtatlak titeket még sok éven tehetitek ezt!

A bejegyzés trackback címe:

https://sport-kiraly.blog.hu/api/trackback/id/tr805018578

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása