Gondban van a Videoton
2014. április 14. írta: Tibi5000

Gondban van a Videoton

Nem hazudunk, a Videoton hatalmas gondban van. Nemcsak hogy lekerült a dobogóról, mert most a Haladás a harmadik, a Ferencváros és a Diósgyőr is ugyanannyi pontszámmal mögötte van. Ezt mondta a Pápa utáni meccs után José Gomes, ahol döntetlent játszottak.

„Kifogásnak tűnhet, hogy a bírókról beszélek. Nem én vagyok a Videoton. Én a Videoton edzője vagyok. És a játékvezetőknek, a szövetségnek és valamennyi döntéshozónak tisztelnie kell a Videotont, mert rengeteget dolgozunk. Szükségünk van a tiszteletre, tiszteletet követelünk" - mondta Gomes.

José Gomes közelebb van a játékvezetőkhöz, mint én. Csakhogy szerintem a tisztelet hiánya miatt leginkább a közönség panaszkodhat, mert a publikum nem kapja meg a csapattól. Biztos, hogy tévedtek a bírók a kárunkra. Egészen biztos. De az is, hogy a javunkra is. Emberek, hibázhatnak, éves szinten azonban kiegyenlítik egymást a tévedések. Meggyőződésem, hogy szándékosan sosem ítéltek a kárunkra. Szerintem csak a saját teljesítményét próbálja menteni a vezetőedzőnk, mert amit most művel, az szisztematikus rombolás. Elfogadhatatlan, hogy folyamatosan esik vissza fiatal játékosaink teljesítménye, már csak azért is, mert nem játszatja őket. Ők a magyar labdarúgás értékei voltak, erre ülnek a padon vagy ott sem, az edzőnk pedig tudomást sem vesz róluk. Gyalázatos! José Gomes ugyanazokat a hibákat követi el, a szezonokat rendre romokban kezdi az együttes, semmi javulást nem tapasztalni, sőt! A nyári idénykezdet is szégyenteljes volt az Európa-liga-kieséssel, a csapat most is formán kívül van, ki kell mondani, rosszul vannak felkészítve a játékosok, szakszerűtlen munka folyik a klubban. Sajnos túl nagy a türelem vele szemben.” - mondta hosszúra sikeredett véleményében Kovács Ferenc.

„Direkt sosem szóltam bele stratégiai kérdésekbe, ha viszont kikérik a véleményemet, házon belül is elmondom őszintén, köntörfalazás nélkül – felelte Kovács Ferenc. – Most például azt kell megismételnem, hogy szisztematikus rombolás folyik a klubban a portugál edző részéről. Paulo Sousát ugyancsak bíráltam, amiért szerintem a kelleténél defenzívebben játszottunk hazai pályán az úgynevezett kicsik ellen is, de hát nála volt egy felépített játék, tudatos futball, amivel az Európa-liga csoportkörébe kerültünk, ehhez képest most szanaszét vagyunk, szervezetlen, ötlettelen játékot mutatunk, nincsenek szinkronban a labdarúgók, rengeteg rosszat tudnék még mondani. José Gomesnek is elmondtam udvariasan, mit gondolok, hogy nincsenek lekért labdák, nincs összjáték, rugdossuk föl a csatárnak, de mintha a falnak beszéltem volna, semmi sem változott. Bárcsak nekem lettek volna valaha olyan lehetőségeim, mint neki! Ki merem jelenteni, hogy José Gomesnek nincs meg a tudása ehhez a feladathoz. Már csak ezért sem a játékosok hibája a gyenge szereplés. Akarnak ők, de nincsenek megfelelő kezekben. Borzasztóan bánt ez a produkció, mert tényleg mindent megkap a csapat – hát engedtessék meg, hogy cserében megfogalmazzuk az igényeinket! Csak vergődést tapasztalni a lelátóról, annál nagyobb szégyent, hogy a Videotont saját szurkolói, joggal, folyamatosan kifütyülik, nem tudok elképzelni. Tehetetlenségükben fütyülnek, már akik még kijönnek, mert lassan kiürül a stadion. De megértem azt, aki már ki se jár. Még egy évig él Gomes szerződése, én azonban remélem, mielőbb történik valami. Lenne ötletem, minek kellene történnie, de nem szeretném a vezetőket megelőzni.” - zárta le.

 

Fotó: Korponai Tamás

Sport-Király

 

A bejegyzés trackback címe:

https://sport-kiraly.blog.hu/api/trackback/id/tr346028111

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása