Messi szerint Ronaldó megérdemelte az Aranylabdát
2014. január 14. írta: Tibi5000

Messi szerint Ronaldó megérdemelte az Aranylabdát

   Lionel Messi 2009 és 2013 között zsinórban, mindig megnyerte az Aranylabdát, ami évről-évre unalmasabb és egysíkúbb lett. Most azonban, hogy az "ellenséges terület" egyik kapitánya kapta meg a díjat; így az Aranylabda-gálák újra izgalmasak lesznek.

   Messi azt is elmondta, szerinte Ronaldó megérdemelten kapta meg a kitüntetést, amit Pelé adott át. CR7 nem először kapja az Aranylabdát, először 2008-ban adtak neki egyet, de akkor még a MU színeiben játszott.

   A portugál 27,99%-ot, míg Messi másodikként 24,72%-ot kapott, utolsónak zárja a sort Frank Ribéry, aki a szavazóbizottságtól "csak" 23,36%-ot kapott. Ronaldó-nál egyszer el is tört a mécses.

   "Persze, hogy sírva fakadt, ott volt vele a gyermeke is, megértem az érzéseit. Bár Ribéry is megérdemelte volna, jogosan lett övé az Aranylabda, gratulálok neki. Bonyolulttá tették ezt az évemet a sérülések, és más zavaró tényező is akadt körülöttem, a családban, de különben se nyerhetek én minden esztendőben. Viszont ha nem leszek sérült, 2014 megint jó évem lehet. - fogalmazott az argentin világbajnok, és a Barcelona sztárja, Lionel Messi.

   Ribéry a gála után nem nyilatkozott, a német Bild-nek adta az első interjúját: "Természetesen szerettem volna nyerni, de semmi baj. A Bayern-játékosokkal együtt büszke vagyok, hogy képviselhettem itt a klubomat, amellyel tavaly mindent megnyertem. Mi többet tehettem volna még? De nem vagyok önző, nekem nem ez a díj volt a célom."

   Ribéry annyit még elmondott, csapatával, a Bayern München-nel ebben az évben is minden elismerést meg szeretne nyerni. 

   Információk: MTI


A bejegyzés trackback címe:

https://sport-kiraly.blog.hu/api/trackback/id/tr575758662

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása