Akkor most miről is beszéltem?
2013. július 31. írta: Tibi5000

Akkor most miről is beszéltem?

   A 10000 felett című bejegyzésemben megemlítettem, hogy a blog hamarosan ünnepli első évfordulóját, ezért egy kis mindenfélére számíthattok a napján. Remélem nagy sikere lesz, és most bővebben kifejteném, miből is állna ez pontosan. Azért csináltam ezt a bejegyzést, mert a 10000 felett címűben nem CSAK erről beszélek, most pedig csak erről van szó. Lássunk neki!

   Első amire gondoltam: Akik jobban ismerik a blogot, tudják, az elején volt egy játékunk, mindennapos játékunk, a "Mennyire ismered" című. Arról szól, hogy egy profi sportjátékosról felteszek 6 állítást, és el kell dönteni, igaz vagy hamis. Ezekből persze több is lenne.

   A második: Ezt még nem tudom beletegyem e? Mutatok egy képkockát, és el kell dönteni, melyik filmben láttuk ezt. Azért nem azt mutatjuk, ahogy egy autó átmegy a Lánchídon, egy lényegre törőbbet, amit, ha megnézed a filmet, tuti benned marad. Hozzáteszem, még nem biztos, hogy benne lesz! (Nem rajtam múlik).

   A harmadik: Ez viszont biztos benne lesz. Mit tudsz az oldalról? Ezt nézheted most meg! Mindenféle adatokat, információkat kérdezek a Sport-Királyról, és meg kell válaszolni. Elég nehezek lesznek, ezt talán csak azok tudják, akik minden bejegyzést alaposan átnéznek.

   A negyedik: Most nem versengés jön, úgy gondoltam, jubileum nem maradhat ki poszterek nélkül. Kérni is lehet, a szokásos email címeken.

   Az ötödik: Sportolókról készítenék bemutatásokat. Ezt nem is kell ragozni.

   A hatodik, egyben utolsó: Mennyit tudsz a foc VB-ről? Ez most a kérdés. Az 1930-as Világbajnokságtól kezdve a 2010-ig hány játékost jegyeztél meg? Kik voltak az edzők? És a játékosok mezszámai? (Ezután még nekem is utána kell járnom.)

   Remélem annyira nem rossz a program, és talán most jön a legjobb: Minden megoldott játék után 5 pontot kapsz, ha egyet elrontottál, már nem jó, és ha minden játékban meglesz az öt pont, ajándékba kapod, Graham Hunter - Barca - A világ legjobb csapatának története című könyvet. Nem kicsi a tét, hajrá!

   Kapcsolat: 0630 365 2661-es telefonszámon, vagy info.fazekasadrian@gmail.com-os fiókon lehet érdeklődni.

   A könyv csak az első, leggyorsabb, helyes beküldőt illeti!

A bejegyzés trackback címe:

https://sport-kiraly.blog.hu/api/trackback/id/tr195436061

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

lacika12139 2013.08.25. 11:43:01

Én már nagyon várom a játékot. Remélem megnyerem a könyvet!!! :D

lacika12139 2013.08.25. 11:44:19

Ja, ezt elfelejtettem. A bloggazdának üzentem emailen, de még nem válaszolt. Légyszi írjon, mert fontos lenne a játékkal kapcsolatban.
süti beállítások módosítása