Kabát - 100!
2013. április 21. írta: Tibi5000

Kabát - 100!

Kabát Péter, az Újpest egyik legjobbja a Pécs elleni bajnoki mérkőzésen érte el 100.-ik gólját az NBI-ben, aki elmesélte, hogy önmagát is meglepte azzal, hogy már a második percben betalált a Pécsiek kapujába.

– Ugyanúgy készültem erre a meccsre, mint a többire, reméltem, hogy sikerül betalálnom, de hogy alig egy perc elteltével ez sikerül, azt nem gondoltam volna. Szerintem azért nem rúg mindenki száz NB I-es gólt a magyar élvonalban, örülök neki nagyon, és annak is, hogy kettőt is szereztem – nyilatkozta a támadó a találkozó szünetében a Sport TV-nek. (ujpestfc.hu)

A bejegyzés trackback címe:

https://sport-kiraly.blog.hu/api/trackback/id/tr745237540

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása