A nap mondása!
2013. április 13. írta: Tibi5000

A nap mondása!

hemi09053_0.jpg_240x202

2013. április 12-i nap mondása:

"Nem iszom, legalábbis nem sokat, de lehetséges, hogy azon a napon berúgtam, amikor megvettem egy futballcsapatot. Mindenesetre nem teljesen jártam el körültekintően, de nem bántam meg, mert nagyszerű embereket ismertem meg és sikerült magam köré gyűjteni Kispesten."
George F. Hemingway, a Honvéd tulajdonosa a Sport TV Mai Helyzet c. műsorában.

A bejegyzés trackback címe:

https://sport-kiraly.blog.hu/api/trackback/id/tr765221165

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása