Vidi: "Észrevehetetlen volt az edzőváltás"
2013. február 17. írta: Tibi5000

Vidi: "Észrevehetetlen volt az edzőváltás"

VIDEÓ: Nézd meg Huszti gólját itt!

vidi.hu-nak nyilatkozó Stopira szerint "észrevehetetlen" edzőváltáson vannak túl.
– Az edzőváltás semmilyen törést nem okozott a szakmai munkában, szinte észrevehetetlen a váltás ebből a szempontból, ugyanolyan alapos és mindenre kiterjedő felkészülést csinálunk, mint tettük azt Paulo Sousa vezetésével. José Gomes személyében pedig egy kitűnő szakembert ismerhettem meg, örülök, hogy együtt dolgozhatunk.

A balhátvéd hosszú sérülés után tért vissza, amely közben mélypontokat is megélt a játékos.

– A legnehezebb rész az első pár hét volt az operáció után. Visszagondolva, életem egyik legrosszabb időszaka volt, rettentően kétségbeestem a jövőt illetően. Nagyon jó periódusban játszott éppen a csapat akár az Európa Ligát, akár a bajnokságot nézzük, hiszen októberben vertük meg a Sportingot, majd már nélkülem a Baselt és a nagy hazai riválist, a Debrecent is. Ezen kívül a Zöld-foki szigetek válogatottja is rendkívül fontos mérkőzést játszott, és én tudtam, hogy nem tudok hozzátenni ezekhez a találkozókhoz, pedig egyre jobban ment a játék.

Stopira közben visszatért, a Tyerek Groznijjal szemben még csak tíz percet tölthetett a pályán, a Hangcsou Greentown elleni találkozón már több, mint 60 percet kapott.
– Nagyon jó volt újra pályára lépni, a szerdai találkozón a végére álltam be, de így is volt egy jó lövésem, szombaton pedig már a meccs kétharmadában játszottam, és úgy érzem, nem is rosszul. Volt bennem egyfajta félsz a kezdés előtt, hogy esetleg bizonyos játékszituációkban eszembe juthatnak negatív dolgok, amik megzavarhatnak, de szerencsére nem így volt. Ahogy elkezdődött a találkozó, felvettem a ritmust és végig élveztem a játékot.

A bejegyzés trackback címe:

https://sport-kiraly.blog.hu/api/trackback/id/tr855085963

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása