Szégyen, gyalázat
2013. október 11. írta: Tibi5000

Szégyen, gyalázat

   Egervári Sándor nyilatkozata a mérkőzés után:

   „Gratulálok a holland csapatnak a csoport első helyéhez és a mai teljesítményhez. Minden tekintetben felülmúltak minket, kiválóan játszottak, de ehhez mi is asszisztáltunk. Felelősséggel tettem eddig a dolgomat, de ilyen vereség után úgy tisztességes, hogy felajánlottam a lemondásomat. Ez akkora pofon a magyar labdarúgásnak, hogy így éreztem helyénvalónak”

   „Az értékelést az elnökség hivatott megtenni, az még hátra van. Még nem gondolkodtam, hogy kimegyek-e kedden a meccsre, a játékosokkal sem közöltem még a döntést. A játékosokra nem tudok haragudni… Váratlanul ért ez a nagy különbségű vereség, még az első negyedóra után is voltak biztató momentumok, de utána sajnos beleszaladtunk a késbe, és szétestünk a végére” - mondta a már ex-edző. 

   Egyben Egervári legnagyobb leégése is volt ez. Phh..

     

A bejegyzés trackback címe:

https://sport-kiraly.blog.hu/api/trackback/id/tr645563855

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása