Vettel: Nagyon más ez az év
2014. április 20. írta: Tibi5000

Vettel: Nagyon más ez az év

Jelenleg is tart a Kínai nagydíj, melyet az M1 élőben is közvetít. A versenyzők még a futam előtt elmondták a véleményüket, például Sebastien Vettel bejelentette, hogy nagyon más ez az év, és hogy csapattársa, Daniel Ricciardo jobb nála. 

„Nagyon más ez az év, az autók teljesen megváltoztak, semmit sem számít már, amit tavaly elértünk. Daniel nagyon jó munkát végez, nem az történik, hogy néha van egy jó hétvégéje, hanem kiegyensúlyozottan jól teljesít. Kihozza a maximumot az autóból, míg nekem azért vannak problémáim vele. Ugyanolyan autónk van, ha legyőz, akkor jobb nálam. Nem örülök neki, és tudom, hogy össze kell szednem magam.” - mondta a világbajnok F1-es pilóta.

Nico Rosberg szintén nincs megelégedve magával, persze az is igaz, hogy van miért. Rengeteget hibázott, és inkább csapattársa, Hamilton remekel mostanában.

„Nem voltam elég gyors, ezért lettem csak a negyedik - mondta az időmérőről Rosberg - A fékezéssel is gondom volt, nehézségeim adódtak, főleg az utolsó szektorban. Az utolsó körömben túlságosan is keményen nyomtam a gázt, és bár lassabb volt a köröm, az utolsó kanyarban minden mindegy alapon nagy lendülettel mentem át, de túlmentem a határon, és megpördültem. Nem sok mindenen változtatott.” - zárta le.

További nyilatkozatok: Kevin Magnussen (15.): – Csalódott vagyok ezzel a rajthellyel, nem tudom, mi történt, semmi tapadás nem volt. Ez még csak a gond egyik része, túl lassúak vagyunk, időbe telik, hogy felzárkózzunk.

Valtteri Bottas (7.): – Nagyon örülök, sikerült javítanunk az autó teljesítményén vizes pályán. A verseny száraz lesz, arra számítunk, hogy előrébb verekedjük magunkat, nem védekeznünk kell.

Romain Grosjean (10.): – Jó volt visszatérni a harmadik szakaszba, sokat javultunk ezen a hétvégén. A szabadedzés után jobb helyezésben bíztam, nem tudom, miért nem volt olyan jó az autó, mint délelőtt. Remélem, megszerzem a csapat első idei pontját.

Nyilatkozatok, képek: Nemzeti Sport Online

 

A bejegyzés trackback címe:

https://sport-kiraly.blog.hu/api/trackback/id/tr536055571

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása